VideoBLOG 8


O plimbare catre o manastire, apoi o sedinta foto si cam atat in acest episod.


4 comentarii:

  1. ...Foarte frumos...

    ..Sper sa nu imi ceri prea multi bani.... pt "timpul de emisie" acordat sedintei mele foto din copac ;))....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi ca m-ai pus acolo cu vocea mea de "pitzigoi"...offf...dar sa sti ca o sa ma tind e promisiune, asa cum si tu te ti de ale tale. Oricum, mersi de avampremiera!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani , ANDREI ! Scuze ,am uitat atunci...pe 1 dec sa-ti urez dar crede-ma ...eram obosit.Cu o seara inainte ne-am culcat...dimineata.Am "vizitat" impreuna cu toti baietii din grup "Red Street" Amsterdam- Olanda...cunoscatorii stiu ce se afla in vitrinele cu felinare rosii.Noi doar am vizitat,am avut 30 minute "liber" de la neveste...altfel o imbobelinam...Apropo "La multi ani si ptr urmatoarea ta aniversare care , parca e curand...o sa primesti cadou, cred ca o rusoaica sa faca striptes la studio...sa moara Cornel de necaz ca nu a primit si el de ziua lui asa ceva, e ? Misto?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din motive legate de politica youtube legata de drepturile de autor, acest episod este disponibil doar aici : http://vimeo.com/7916858

    RăspundețiȘtergere

Videoblog Andrei Alexe Clairvo